365 dagar.

När jag endå är igång skriver kom jag tänka på en ''dikt'' jag skrivgt för ett tag sedan . Och eftersom det är så många skribenter som kommenterar på min blogg tänkte jag ni skulle hjälpa mig tyckta till =) Enjoy. Tyck till vill gärna lära mig skriva bättre.


Jag vet att jag inte kan leva utan dig!
Vad ska jag göra i hela 365 dagar och nätter?
Vad ska jag säga eller göra i 12 månader och 52 veckor?
Jag vill ju vara din!
Jag vill känna mig som en ensam snäcka i det stora havet,
men bara om du är ägaren till den!
Jag vill vara det ensamma gröna trädet,
men bara om du är skogen!
Fast nu känner jag mig som månen som fölorat sin himmel!
Jag vet inte om jag kan leva utan dig ..
vad ska jag göra i hela 365 dagar och nätter?
vad ska jag säga eller göra i 12 månader och 52 veckor?
vad ska jag tro?
när jag är som den ensamma stjärnan i nattens mörker och bara väntar på att en dag få kunna falla....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan inte skriva 12 månader och 52 veckor, eftersom 52 veckor är 12 månader... dela upp det i två meninger eller ta bort någon av dem... annars blir det ju två år... och då stämmer ju inte 365 dagar...

2009-04-22 @ 10:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0