Fuck dig ;)

Aja, söndag och man ska snart gå snussi nussa =/ men vad kan jag säga? Denna vecka ha vart både underbar och lika dålig som att få sova på soffa :P

Hmm vart ska jag börja? :P Träffat Jana 2 gånger denna vecka och kan säga båda gångerna va helt crazy och skit kul :P Tack <3 ^^ . I fredag var på teater , det var nån som Jana kände som spelade :P Hon var faktiskt ganska bra , och ni skulle sett hennes raseriutbrott, grr. Sedan äre det så att Jana bor långt som fan i skogen så fick vänta 2 timmar på hennes buss typ. Så vi sprang runt lite på stan leta nått ställe värma fötterna. Vi misslyckades ganska bra och yrade runt och red ett lejon eller två =S xD . Men iaf så hitta vi kebabcity som var öppet iaf . Där var det pommes och häxblanding :P
sjukt kul fredag ^^

Då kunde man ju räkna att lördagen skulle bli bra med ;) men den vart som en halvdålig b film. Skulle på bio med några grabbar och Isabell men det sluta med att alla fick sitta själv på en , på en film alla inte ville se :P misslyckat xD Sen var det mening vi skulle åka till njurunda och bubbla bubbelpool och softa som fan. Men någon person balla ur =/ quess who? Jo Isabelle. Så då vare 4 grabbar och jag kvar. Så när vi stod på navet vänta på bussen kom det en mysko gubbe i hoodtröja till oss. Han vinglade fram till vår lilla grp och fråga - Vem av er grabbar är äldst!!? Då pekade alla killar på mig. ( Alla andra killar var mkt större längre än mig .. Så sitter lilla jag där på en sten =( ) Men iaf så kommer mr mysko till mig och tkr jag skall sträcka ut handen. Och jag gör som han säger, och tadahallojs så ligger det Hasch, heroin eller nått annat jävla skit i min hand. Gubben säger - vad säger du? sugen. Jag säger att det inte är min grejj och pekar på en av dom andra grabbarna säger han skall fråga han ;) Så han går frågar den killen sedan kommer han tillbaka till mig =/ Han bara - Alltså gjorde jag fel? men grabben du måste förstå att jag oxå måste försörja mig, så krama han om mig typ.
Så jävla galen som jag är så svara jag, - Amen lungt mannen ( puffa han på axeln ) du gjorde inge fel. Men det är såhära jag gillar hallon och glass . hahahaha, Han stirrade på mig, såg ut som han skulle klippa till mig eller nått. Sedan skratta han och fråga vfan jag gillade det för , sedan fråga han om jag inte hade nån öl att sälja? Hmm, jag svarade såhära. Alltså jag sitter här på navet i bara en kavaj , vet inte riktigt vart jag skulle ha ölen. Han - Va! har du inge mer kläder på dig.. du kommer ju frysa ihjäl =(.. Sen gick han för bussen kom.

Sen så kom vi till njurunda och gick ragga på några fjortisar på okq8 eller vad de heter ;P sen åkte vi bubbla ^^ Sen fick jag sova på soffan =/

Aja det är typ min helg =)

Kram på er alla och ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

MEN! Gubben var ju min far=( xD

2009-04-05 @ 19:41:40
Postat av: Anna

men hurru ! du grilla ju hamburgare också! :O

2009-04-05 @ 21:19:27
URL: http://adahlin.blogg.se/
Postat av: Marcus

2009-04-06 @ 14:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0