One True Flame

Morgon Morgon, måste bara be om ursäkt om det finns nån där ute som bruka läsa min blogg och jag inte har skrivigt på ett tag. Men skall försöka dela med mig av mina tankar så gott det går =)

Jag har kommit fram till att det är värt länga , att kämpa gott folk. Alltså , man skall ikkje sörja att man inte träffat ''kärleken'' än för livet är långt . Jo visst det är inte fel att längta att kämpa för det, men anstränger man sig för mycket blir det lätt ''överarbetat'' om ni förstår vad jag menar. Du som person längar så mycket efter någon att älska att du ibland inte är det personen du vanligvis är. Vissa personer är jätte jätte snälla och gulliga när dom träffar nya personer men sen när dom fått den ''kärleken'' dom sökt så blir dom sig själv igen. Och man inser att den personen man nu är tillsammans med inte är den personen som passar ditt liv .

Det jag försöker säga är att folk aldrig skall ge upp! Tveka inte på att kärleken för den kommer, och tveka inte på att vänta tills den kommer knackar på din dörr. Jag tror det är värt vänta.

För kärlek går inte beskriva med ord eller på nått annat sätt. Dom visar kärlek bra i filmer som t.ex i Pearl harbour. Det är underbarkärleks film men jag tror att när du finner din egen kärlek kommer det inte kunna gå beskrivas. Ingen kommer förstå känslan som du upplever och den värmen som sprids i din kropp.

För när du träffar han/hon som du känner är hjärtat i din själ. Som ser på dig och får dig känna dig som hemma.


Och ja, låttiteln i rubriken är en Darin låt.. Hit me ;P Fasst låten är fin...


Kommentarer
Postat av: Louise

du skriver alltid så bra :) Tur att det blir inlägg lite då och då, det är kul att läsa :P



Och det är så bra tankar, för det är nog precis så som du säger

2009-04-30 @ 19:17:51
URL: http://misslollo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0