Svett,blood och brännsår.

OjOj, det dära måste vart årets träningspass måste jag säga! 60 min laserhallen utan någon vila imellan :P Vilket resultera i en del äckligt svett , lite blod , några blåmärken och en jäkla massa bränsår både här och där :P Men värt var de , och mitt lag vann med hästlängder :P

Sen satt jag tänkte på en sak för mig själv påvägen hem, och det slog mig varför skulle det vara fel för en kille att läsa en ''Tjej'' bok eller en kärleks bok :O

För jag är helt jäkla besatt av Twilight serierna ! Och folk bruka bara titta på mig som en idiot när jag säger jag tkr dom är bra och att jag läst alla böcker 4 gånger st :S Men varför är det så fel för ?^^ Skulle det vara en tjej som läst dom och sagt dom var bra skulle ingen bry sig ;P Säger inte att det inte finns killar som läser dessa böcker för det finns de , jag är ett levande exempel :P Men frågan idag är varför har inte killar lika mkt rätt bara känsliga. Jag tror vi killar har samma rätt vara det men inte vågar visa det eller helt enkelt är lika känsliga . Men varför är inte killar lika känsliga? Nu kan vi snacka olika sätt känsliga. Men t.ex blir en kille slagen så kan han svälja det och inte säga det gjorde ont fasst det gjorde de, Varför ? det är ju bara dumt.. Inte coolt ta imot stryk men mindre coolt ge stryk. Sen är det samma sak i ett förhållande, tar det slut så blir tjejer oftast jätte lessna. Medan killar ibland inte ens bryr sig =/ Varför är det såhära? eller inbillar jag mig bara? 

Jadu, jag har inte så mycket svar på detta just nu, skall slänga mig i duschen så kanske jag kan tänka bättre sen =)

Kommentarer
Postat av: Ann

Jag tror inte alls att killar är mindre känsliga, alla killar jag känner väl är precis lika känslofyllda som tjejerna. Det jag däremot tror är att killar uppfostras till att inte visa känslor medan tjejer kanske till och med uppmuntras till det. Går man dock under ytan så är vi nog alla lika känslosamma, men vi visar det på olika sätt. :)

2009-04-18 @ 15:30:29
URL: http://nna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Twilight är som Hannah Montana eller Jonas Brothers i det sett att småtjejer flockas kring det. Det är därför biffarna tittar konstigt på dig. :P



BTW: I won, hell yea! Inte kunnat gå på ett bra tag men vi får göra det igen. :D

2009-04-27 @ 17:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0