Vem vill inte?

Vem vill inte ha nån att dela sitt liv med? Hmm jadu det  är då inte många iaf tror jag. Men blir denna längtan efter en partner som ett spel eller att man blir för desperat att man inte tänker kärlek längre utom närhet av en annan person? Visst närhet av andra könet eller samma könset beror på din läggning är väldigt mysigt och alla vill ha det, men älskar man den personen? eller måste man älska en person för att ha fysisk kontakt? Alltså enligt mig tkr jag kramar och små mys är väll inget märkvärdigt och det kan väll man ha med en kompis utan att det skall kallas kärlek. Men ett fel som många gör fel enligt mig är att ha sex för tidigt, för mig vill jag sex skall vara en fin sak. Och om det inte vore 2000 talet skulle det fortfarande vara en fin sak. Men dagens ungdomar som mig och alla andra har förstör det fina i sex. Alltså det jag försöker säga är att visst folk kan ha fint sex, men alldelse för många har det bara för att ha det, det är många minderåriga som har sex nu för tiden. Alltså redan vid 14-15 års åldern. Tänk tillbaka när du var i den åldern , tänkte du på sex då? visste du om massa folk som hade sex? jag gjorde inte det iaf =/

Aja jag yrar massa , men det jag vill säga är att Sex skall vara en fin sak och inte användas i första hand .

Kommentarer
Postat av: MR X

men brudar tänkte du på i alla fall ;)

2009-04-23 @ 21:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0