Aas

Det finns en människa jag känner med så stort hjärta och passion för livet så jag tappar andan.  Jag blir helt mållös när jag ser vad människan presterar redan vid den åldern. Människan Aka ''Aas'' skriver saker rakt ifrån hjärtat ner på papper, hennes tankar flyter ut över texten som ny fallen snö. Det går inte förklara hur denna människa lyckas skriva så man fastnar som en flugar på ett kladdigt flugpapper. Man blir bunden till det hon skriver, man blir facinerad, man förundras och håller med i precis allt hon skriver. Varenda meningen är som tagen ur en bibel, det är så väl skrivet och äkta att man börjar gråta. Aas är nog den personen som jag hitils läst nått av i mitt liv, den ABSOLUT bästa och äkta skrivaren!

Älskar Aas's texter och Aas ;) Sjukt fin fin fin människa.





Ps. Jw är oxå en sjukt underbar människa :P <3

Kommentarer
Postat av: AAS

tack. tack. tack. tack för allt. marcus, du ger mej glädje att fortsätta. allt som skrivs och det som sägs.. tack. tårarna rinner för mej, mina tårar. herregud, du kan beröra. fortsätt med det. du berör. så mkt mer än du förstår. tack. sjukt tack. alltid du. papper du vet, tack. <3 / AAS

2009-07-24 @ 20:46:27
URL: http://aastridelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0