Det är bara du, bara du som bestämmer.

Lyssna gärna låten medan ni läser.


Att lyckas med det jag gör måste vara otroligt svårt, fasst jag är riktigt bra på det. Jag sårar verkeligen alla människor jag träffar. På ett eller annat sätt lyckas jag. Jag får folk börja tänka på saker som är helt onödigt bara för att i mitt liv har dessa saker blivit misslyckade. Då tror jag att det inte skall funka för alla andra människor och att dom inte borde göra min misstag. Vilket är ett stort misstag av mig.

Alla människor måste få lära av sina egna misstag, inte ha nån idoit som mig. Som sitter säger att dom måste tänka på saken för att dom kanske blir sårad om saken inte blir som den är tänkt. Bara för att i mitt liv så har saker inte blivit som jag vill, jag har blivit sårad allt för många gånger. Så det enda jag vill är att dom jag verkligen älskar inte skall göra samma misstag och bli sårade.

Men det är inte mitt val?! Bara för jag är rädd och halft misslyckad i livet varför skall jag stoppa dom? Dom kanske finner sin livskärlek, bara för jag inte gör det innebär det inte att dom kommer göra det.

Vi föddes med en hjärta och ett hjärta vilket var ganska dumt. Man skall följa hjärta, det är då man finner dom vägarna som leder till lycka.

En sak har jag lärt mig iaf, Det finns några saker man alldrig kan ändra på hur mycket man än försöker, och det är Känslor. Man skall alltid lyssna på sitt hjärta när det gäller känslor, man kan inte göra nått åt dom, det finns bara en väg att ta, ignorera vägen och bli lidandande med en massa smärta. Eller följ ditt hjärta och det växer å blir startk. När tårarna faller kan man inget göra, den känslan, den sorgen är stark och impulsiv. Alla har upplevt den känslan, det är ingen man gillar, men det är inget man kan stänga inom sig allt för länge. Lås inte in dina känslor släpp dom lös, låt dom falla på din kind vännen. Hoppas du vet att jag älskar dig och alltid kommer torka tårarna när dom rinner ner för din kind. Släpp dina känslor fri, för jag kommer fortfarande stå vid din sida när kärleken är funnen.

Kommer sakna er, Jw och Aas. Varför vet jag inte. Men den känslan går inte beskriva med ord, och jag tänker låta den dropp ner från mina kinder.! Älskar er.




Kommentarer
Postat av: Louise

japp, det är bara jag / du som bestämmer över det egna livet, men för det så behöver man ha någon att diskutera med, få råd av och bara prata av sig med. Så är det, alla behöver det.



Jag måste bara få säga att det du skrivit här ovanför är extremt bra och jag önskar bara alla tänkte sådär - om känslor, hjärtan och hjärnan. Synd bara att det inte är så enkelt i praktiken.



Vill bara säga att jag saknar dig, jag saknar att prata med dig om allt och inget. (btw så tycker inte jag att hela livet går ut på att finna kärleken, man måste trivas och ha kul på vägen dit, annars kommer man aldrig överleva)



kram

2009-08-01 @ 00:03:02
URL: http://misslollo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0