Vem är jag?

Jag borde igenteligen veta vem jag är vem jag är vid detta lag.
Fasst jag har ingen aning vilket gör mig livrädd.  Är jag en betydande människa och isfånafall på vilket sätt?
Vad är meningen med just mitt liv?
När jag inte vet vem jag själv är?

Eller är meningen att vi inte skall känna oss själva? För när jag tänker efter så blir jag faktiskt rädd. Jag är 19 år snart och har säkert många vänner, dock kan jag inte hålla kontakten med dom. Jag kan inte umgås med folk, men jag vet inte varför? Folk bruka säga att jag inte gör nått fel, att jag är mig själv och så länge jag är det så äre bra. Men så äre väll inte? För det går inte så bra för mig, jag gör fel, jag är männsklig. Men jag vill lära mig att inte göra lika många fel längre, är less på att vara den felande länken i min vänskapskrets.
Förlåt mig alla, men snälla lär mig.

Frågan är, Vem är jag?
Vad kommer jag bli?
Vad är meningen med mitt liv?
Är jag ond eller god?

Det får jag nog inte veta förens döden knackar på dörren. Tills dess skall jag fundera på fråga.

Kommentarer
Postat av: Houshang Vaan Der Hilton

Men hej!

2009-07-23 @ 16:54:18
URL: http://vaanderhilton.blogg.se/
Postat av: Marcus

Haha Hej xD

2009-07-23 @ 16:55:05
URL: http://marcusaho.blogg.se/
Postat av: Anna njurunda

Jag är 24 å vet inte vad jag ska göra med mitt liv och allt du funderar på...

Vem man är å så..Ja det vet bara du..eller så kommer du på det...

2009-07-29 @ 08:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0