Ida's Blogg test!

Jaja, jag är ju som sagt helt oskillad när vi snackar internet och garanterad när vi snackar om bloggar !  Okej, då tänker ni antageligen såhära - Varför ska du försöka blogga om du kan ett piss? :P Jadu det faktiskt inte hlr =) men nu blev det så. ^^ 

Ida fixa bloggen , pga jag inte fatta ett piss :P Men hon lät mig inte komma undan så lätt.  Så nu måste jag klara Idas test för att få ett G i bloggning.

Testet bestod igentligen bara att jag skulle lägga in ett musik klipp ifrån youtube på denna lilla blogg. Och jag skall inte säga att jag hade det lätt att lyckas med denna Request :P Men efter x-antal svettiga minuter så lyckades jag =)




Så njut av denna låt, älskar den =)

Kommentarer
Postat av: Ida Dahlberg

Wohooo! Ett mycket starkt G! ;) Nu gäller det ju att uppdatera oxå! ;)

2009-03-24 @ 22:29:37
URL: http://idadahlberg.blogg.se/
Postat av: ida

den låten är underbar (y)

2009-03-25 @ 16:46:00
URL: http://idaaakebrand.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja! vet =)=) Älskar den ^^

2009-03-25 @ 18:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0