Liv är komplicerade saker..

Morgon, alla glda och lyckliga människor.
Ja, hur skall jag säga min dag började ? Det blev iaf inte som jag tänkt det. Min kära Mor vägrade låta mig cyckla hela vägen så det vart värst sovmorgonen för mig iställe =) 3.30 klev vi båda upp och sedan åkte vi till praktiken.
På plats fick jag börja dagen med en jummen kopp kaffe och vänta på min arbetsledare dom kommande 7 veckorna. När han kom så bytte jag om till mina vita fina bagarkläder och sedan vare inte mycket till lugn stund eller. Började med att sätta massa deger och plåta som en jude piskad av en av faraos slavdrivare.

Jobba och slet tills fingrarna nästan börja blöda, 11.00 slutade jag för dagen. Ahaja vad skall jag göra nu då tänkte jag? Hmm jag går till altinska ! jippi när jag väll kommit ifrån skolan dröjer det inte mer än några timmar innan jag är tillbaka där:P

Så fort jag kom till skolan sprang jag ihop med Frtiz (vägledaren) som tyckte jag skulle guida några skolor till och snäll som jag är kunde jag inte säga nej :P Så nu har jag 2 uppdrag ifrån skolan , först skall jag vara konfransier eller hur katten det stavas under Sesam, och sedan det dära Fritz tyckte jag skulle gå på. Jippi! jag måste älska skolan eller nått så mycket extra jag tar på mig ^^ aja men nån idiot måste offra sig =)

Fick nya arbetstider för Praktiken nyss. 2.00-11.00 så nu skall jag få sova hos Mormor och Morfar varje dag <3 tack ^^

Dagens sorg, vilket smärtar =( Idag vart Mormor & Morfar tvungen att avlida deras hund Emma. Stackars hund och stackars Mormor och Morfar. Att livet kan vara så kort, och att det är så svårt att ta farväl.


Kommentarer
Postat av: Sonja

Tjuhu:)



Var bara tvungen att skriva nå, så att du fick en kommentar. haha! :>

2009-04-05 @ 19:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0