Refreashment.

Ojoj, vilken långdragen dag , började med att jag stod själv på brödsidan på skolan . Vilket innebär ganska mkt jobb när man är trött  :P sen knåda jag 5 kg marsipan och gjorde den orange ( Var vitt) eftersom skolan hade nån beställning på bandybollar :S

Sedan på lunchrasten gick jag till John Bauer för att klippa mig , vilket behövdes eftersom jag såg ut som en vildväxt mossa i skallen. Problem var bara att min lunchrast vart något längre än jag hade tänkt mig :P Det vart nog den längsta rasten i hela mitt liv, 5 timmar ! ! Iaf tjejen som klippte mig var ganska trevlig faktiskt men ganska osäker oxå , men det kan jag förstå =) Hon började med att klippa bort lite mossa ifrån min träskalle sedan trädde hon en kondom över min skalle. Hehe första kondomen var för liten , så hon var tvungen springa leta en större xD
Iaf när kondomen var på plats så drog hon och slet tills jag såg ut som en punkar utan nått hår alls typ. Jag tror hon gjorde slingor på mig , dom skulle bli jeansblå vilket är en färg jag aldrig hört om innan :P



Detta är det färdiga resultatet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0