Scouter är inget leka med ...

Aja nu kommer jag hem efter en ensam och hårdnatt ifrån Gustavbergsscoutkår. Vi hade indian hajk (A) 3 ledar varav en var jag plus 30 barn typ. Och barnen är inte alltid dom snällaste och gulligaste men det verkar som jag överlevt denna natt iaf :P

En snabb repris vad vi gjorde , Ida och jag åkte till Ica Maxi efter jag slutat skolan  ( jag hade en stor jäkla ryggsäck :O var som att bära ett hus kändes det som ). Iaf på maxi skulle vi handla allt ifrån hårspray till tomater:P Innan vi åkte till scoutlokalen så svängde vi in på Apollo och slänge i oss en halv pizza var och grovskissade hela hajken på en kvar :P

Framme på plats, barnen kom, barnen packade upp sina saker och sedan vart det typ ut och mula mig i snön .

Sedan imot kvällen hade vi en jätte snäll Pappa vid namn Jerker som ställe till med eldshow och spruta sin eld runt omkring oss och sedan vifta han med en enorm självlysande tungpercing :P Hajkens höjdpunkt enligt många :P
Enligt andra barn var det sanning och konka som vi körde på kvällen xD Iaf jag och ca 10 barn till (går i 4:an barnen ... ).
Mer än så skall jag inte säga :P men dom var jätte gulliga med varandra och har till och med filmat lite under ''pussarna'' xD

Sov som en stock den natten, vaknade och sen vare bara ut i snön och busa till man genomblött ungefär.
Sen hem till duschen och musiken <3 Men känner mig fortfarande ensam ....

Kommentarer
Postat av: scoutbloggen

nej scouter är verkligen INGET att leka med. De är hemska små varelser som älskar att tända eld på elstängsel...en kille i min ptrl skojade lite och tände eld på ett elstängsel, elen var av men lite eld gnistor kom på marken och sen stod typ hela ängen i lågor. Oups kan man tycka, han fick nog betala en summa >.<



kram

2009-03-28 @ 17:12:39
URL: http://scoutbloggen.blogg.se/
Postat av: Marcus

Hehe =) Så sant ;) xD Hehe vem är du? :P

2009-03-28 @ 17:25:10
Postat av: Martin

Hehe inte visste jag att du fortfarande var aktiv. var i Åre förra veckan och tänkte på alla gånger vi var i Duved. Härliga minnen :)

2009-04-23 @ 21:25:18
Postat av: Martin

Hehe inte visste jag att du fortfarande var aktiv. var i Åre förra veckan och tänkte på alla gånger vi var i Duved. Härliga minnen :)

2009-04-23 @ 21:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0