Vår i luften.

Nu är man hemma efter denna pinsamt långa skoldag :P Skoldagen började med att Mats hade en redovisning på 45-50 min om sina 25 olika recept :P Mats må vara duktig pga vem han är det måste jag medge . Men det vart för lång och jag sommnade näst in till. Sedan redovisade Ida en snabbis . Måste bara slänga in en flik här att jag hatar en viss person jätte mkt! ;) Min kära klass vet precis vem jag snackar om.

Kallt som som nordpolen var det i morse oxå, men solen hittade fram senare när Elin, Ida , Sonja och jag gick på stan en stund. Mysigt att umgås med klass måste jag medge för första gången på länge :P Tack för idag ;)

Imorgon gäller det, John Bauer , 12.30 = Ny frisyr till mig ;P Hoppas det blir bra. Ida skall färga håret samtidgt och vår husmor på skolan skall oxå klippa sig då :P

Njut av solen gott folk , det skall iaf jag göra!


Kommentarer
Postat av: Ida Dahlberg

Tack själv!;P Kan ju gissa att den personen börjar på A och slutar på -nders xD hahah!

2009-03-25 @ 13:44:11
URL: http://idadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0