Klagomål finns det nå lättare?

Som sagt finns det nått lättare än att klaga ? Spela roll om det är på sig själv om man klagar på andra , men alla klagar iaf typ =/

Jag känner mig allmänt nere just nu, vart ensam hemma denna helg =/ ååh tänker ni, vad skönt! Fasst njea, har man 350+ djur äre inte så kul vara själv hemma =(

Så har skött alla djur.

Idag när jag skulle mata kaninerna så fann jag en halv uppäten kaninunge i en bur =/ jag tål inte sånt, böla som en tre åring och hade ingen lust forsätta göra kaninerna, men vad hade jag för val?

Det som känns mest tungt just nu är att jag tar studenten om 3 veckor typ, och att jag knappt har nått göra på hela sommarn =/ Det känns jätte mysko...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0