Om nån undrar

Som ovan, om nån undrar varför jag inte bloggat så mycket är det för att praktiken knäcker mig :P Jag sover inte som en vanlig människa ska längre , vilket är mitt eget fel dock kanske. Men jag vill inte vara fullt osocial med alla jag känner. Sover drygt 3-5 varje dag.

 Fasst man ska ju se allt på den ljusa sidan, dvs 2 veckor praktik kvar. Snart studenten :O Sen en väldig skön sommar hoppas jag. Sen i höst så rycker man in i 4:e Skvadron(Högvakt till häst) (Lumpen). Vilket jag inte vet om jag kommer gilla än :P

Nattens tankar är ganska tomma pga att jag försöker hålla mig vaken =/

Därför sitter jag lyssna på denna sköna låt ;P


Kommentarer
Postat av: Anna

Du kommer ha såå träningsvärk först veckorna..;) Har du börjat rida än eller ska du börja i sommar`?^^

2009-05-11 @ 10:20:35
URL: http://adahlin.blogg.se/
Postat av: L

Allt för synd att jag bara är L, ananars hade vi kunnat hålla varandra sällskap. Sover heller inget, dock inte av samma anledning som du.. Jag hoppas ändå att du mår bra, fast du inte sover som en vanlig människa. ;D Ta hand om dig Marcus, och lev varje dag som den sista. För helt plötsligt, på ett ögonblick, kan det vara över. Jag har allt för många gånger varit med om det. runt omkring mig



Kram på dig .

2009-05-11 @ 13:37:35
Postat av: Louise

Åh, du ska ju ta vara på dig själv! Fast jag kanske inte ska säga något om det, som arbetar ut mig alldeles för mycket hela tiden. Sånt som är typiskt mig.



Härligt med studenten! Så, kanske vi kan försöka fixa till något sätt att träffas någongång i framtiden så snart din praktik inte tar all must ur dig. Det hade varit kul förstår du. :)



Hoppas du kommer gilla lumpen ändå, så du inte gör något du inte trivs med ett helt år, eller vad är det? har också funderat på lumpen, men nu har jag andra planer.



ha det bra och sov lite mer va? Jag skulle dö av trötthet om jag var i din sits ;P kram

2009-05-11 @ 19:57:25
URL: http://misslollo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0