Pseudonym ? ^^

Satt tänkte på det förut. Varför vill folk vara Anonyma? Hmm alltså jag har inget imot det eller tycker inte det är fel, med vad är anledningen ?  :P
Vissa är Anonyma för att dom inte vågar stå för sina åsikter osv. Men så tkr jag inte det är här på min lilla blogg iaf ;P Sen kanske man vill vara anonym pga det spelar ingen roll om personen vet vem du är, fasst det gör bara ''personen''-mig i frågan nyfiken vilka det anonyma kan vara ;P

Ooh de som händer senare idag är att man skall gå och se Rockweekend on tour på gärde :P Det skall faktiskt bli riktigt trevligt tror / hoppas jag :P Dock lite tråkigt att man måste gå själv fasst sånt får man leva med ^^

Kommentarer
Postat av: Anna

Du hittar säkert någon trevlig människa där! :D

2009-05-01 @ 17:45:49
URL: http://adahlin.blogg.se/
Postat av: L

Vill du veta varför jag skriver anonymt? ;D Ja det vill du allt! Det är för att om du får reda på vem jag är kommer du höra fruktansvärt mycket skit om mig. Jag är inte speciellt omtyckt, låter ganska hemskt. Men jag är realistisk. Jag blir alltid dömd utifrån mitt namn, jag menar inte att jag inte är stolt över mig själv. För det är jag! (lite dubbel moral kanske ...?) Men ibland så är det skönt att få bara prata, utan att folk vet vem man är och sedan dömmer. Håller du inte med? Sedan vet jag att du är vän med några personer som verkligen skulle vilja se mig död, och som sprider allt möjligt om mig för att få mig i dåliga "dagar". Och jag påstår inte att du inte är stark, för jag känner inte dig. Men det är svårt att inte bli påverkad det minsta. *Ursch vad jag babblar* Men nu vet du i alla fall varför jag är anonym ;D





Edit: Det blir ju mer spännande :D

2009-05-02 @ 13:44:07
Postat av: Marcus

jag tvekar grovt på att jag är vän med några som vill se dig död :S Men jag håller med att det är skönt prata ut ^^ Men som sagt, jag känner ytters få folk ;P och dom jag känner riktigt vill inte döda nån det kan jag lova =)

Tror det verkar som jag har fler vänner än jag har :P vilket är bra men endå synd för så är det inte ^^

2009-05-02 @ 13:56:46
URL: http://marcusaho.blogg.se/
Postat av: L

Nu blev det ju nästan så att man känner för att säga vem det är. Men nej. Jag vet att du känner personen/personerna :) och de vet mycket väl vem jag är. Men :D Det är skönt att prata, verkligen. Och jag menar verkligen inte att du dömmer folk utan att skaffa dig en egen uppfattning. Men människor är lättpåverkade, jag tror det i alla fall. Mer eller mindre. Och det är ganske lite fegt, men jag tar det säkra före det osäkra :)



Kram på dig, och hoppas du har en trevlig lördag kväll :) Nu blir det utgång för L.



2009-05-02 @ 21:42:10
Postat av: Marcus

Nä du , jag känner bokstavlingen 5-6 personen som jag kallar vänner ^^ varav av 3 st jag träffat innom en månad :P Vette katten vilken personen/personener du tänker på :O Jag är verkeligen nyfiken vilka du menar :P Du kan väll skriva det till mig anonymt eller nått ^^ Smsa anonymt, skicka ett brev ;) skriv på en ny msn ! Gör nått vill veta vilka du tänker på ^^ för jag har ingen anning vilka de är ^^ och om du behöver prata finns jag här både dag och natt.

2009-05-03 @ 00:20:14
URL: http://marcusaho.blogg.se/
Postat av: L

Nu blev du allt nyfiken :) Jag vet inte 100 % säkert att ni är vänner, men jag tror det.

2009-05-03 @ 21:36:36
Postat av: L

Nu blev du allt nyfiken (!) :) Mehn, jag snackar inte skit. Oavsett om det är människor jag inte tycker om, så snackar jag inte skit. Därför känns det inte riktigt rätt att säga heller. Men vi säger såhär, du ska få reda på det, tids nog.

2009-05-03 @ 21:38:07
Postat av: Marcus

Jag vill inte vänta tids nog! :P

2009-05-05 @ 00:21:50
URL: http://marcusaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0