Vem vet.

Frågan är vem vill inte stå upp, kämpa och vara sig själv? Aldrig behöva dra en vit lögn eller ''spela'' för att bli omtyck? Frågan som jag även ställer är till dom som vet vem jag är, är jag för mycket? Jag blir för mycket inte sant? Tar plats som en flock elfanter tills jag inte längre ryms och ni blir tvungen släppa elefanterna fri och aldrig träffa dom mer.

Hmm alla säger att barndomen alltid kommer vara det lättaste tiden i livet ;P Alltså dom unga åren kan jag nog hålla med om var lätta och livet var som en dans på mjukglass. Men ''tonåren'' herregud ;P Det kanske har sina ljusa sidor ibland men är detta verkeligen den lättaste tiden i livet?
Jag förstår själv att livet är lika lätt leva som du gör det själv men nån gång måste man väll känna att det flyter på i livet?
Eller får man aldrig stanna upp hämta lite luft?

Jag är riktigt bra på att klaga på saker :P Fasst riktigt dålig att ta tag på saker själv, vart finner alla människor sin kraft/vilja eller ork till att prestera allt ni gör?
Hur finner allt folk sån glädje att leva livet med? Dock tillbringa jag oxå livet med många lyckliga timmar fasst under ensamheten är inte alltid lika glatt. 
But I'm one of a kind I quess.

Men tack till er 3 underbara personen jag nyligen träffat! Ni bär mitt liv just nu! Synd jag inte kan vara den ni förväntar tillbaka men bara så ni vet så försöker jag så bra som jag kan. Och jag skall fortsätta försöka för er vill jag inte förlora. Tack till er.

Men nu har jag skrivigt klart med mitt skit för inatt ;P nu skall jag sova  och utnyttja min kudde ^^
( På ett ikkje perverst sätt... dock kanske den blir blöt )

Godnatt alla , eller kanske godmorgon som det kanske är när ni läser detta.


Kommentarer
Postat av: Anna

Marcus! Du behöver inte spela för att bli omtyckt! Jag skulle tycka om dig precis som du är! Och kraften att vilja kämpa finns inte alltid där, den tvingar man fram ibland. När man ler gör man andra människor runt omkring en glada, det är därför många ler när de helt bara vill bryta ihop. Man skämtar bort saker för att inte oroa andra. På de sättet kämpar man.

2009-05-03 @ 12:16:29
URL: http://adahlin.blogg.se/
Postat av: Marcus

Hehe, man får hoppas att jag lyckas med det i mitt liv iaf ;P att göra andra människor glada och inte ora dom ^^

2009-05-03 @ 12:54:32
URL: http://marcusaho.blogg.se/
Postat av: Dearest J

vilka är de 3?

2009-05-03 @ 16:30:28
URL: http://dearestj.blogg.se/
Postat av: Marcus

Dom 3 är 3 st tjejer jag inte alls känt så länge, men jag vet inte riktigt om jag ska säga namnen eftersom dom kanske inte ens klassar mig som vän. Jag har ingen anning om du om hatar mig eller tycker jag är jobbig. Men när jag träffar dom eller pratar med dom så flyter allt på otroligt bra tkr jag=)

2009-05-03 @ 17:36:18
URL: http://marcusaho.blogg.se/
Postat av: Louisew

Åh. :) Vet d uvad, du är en underbar person och var den du vill vara, jag tycker om dig ändå. För det är personens alla olika delar som gär människan som en sådan unik person. Lika som "Anna" säger, de personer som mår dåligt brukar oftast inte visa upp de för personerna runtomkring, eftersom man inte vill oroa de andra, så är det. Då är det enklare att hålla allting inom sig och försöka fixa det själv. Det är enklast så, för när man försöker fixa till det kan man ändå hålla glansen uppe.



Ibland orkar man inte. Så är det bara. Antingen stressar man sönder, pressar sig själv för mycket eller bryter ihop bara därför att man inte orkar. Då får man börjar om från början igen och försöka komma upp på samma nivå



Vi måste träffas någon dag SNART! :)



Kram

2009-05-03 @ 22:26:23
URL: http://misslollo.webblogg.se/
Postat av: Louise

Uppdatera :( :P

2009-05-08 @ 18:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0