Skärpning =/

Livet har sina mörka sidor, sidor som man oftast gömmer inom sig själv. Svartsjuka utan riktig anledning är riktigt dålig sida, även fast man inte vill vara svartsjuk blir man de. Oftast helt utan anledning, t.ex när du saknar nån personen sjukt sjukt mycket. Så vet du att det är massor med folk som får träffa hon varje dag, varje dag medan du inte får de. Jag är avundsjuk på det personen som får vara med hon varje dag, får känna hennes värme och varma leende. Men hur kan man ''hata'' folk som man inte känner, hur kan man tro dom vill åt den personen du håller kär.
Hur kan man tro att hon skulle gilla nån annan? Nån annan som får tillbringa varje dag med iställe för mig som hon sällan kan träffa, och snart kommer träffa mer sällan än redan.

Hur skall man göra när man är rädd att förlora några rikigt nära och kär? Självklart skall man vara sig själv, och försöka att inte vara svartsjuk eller tro att hon tillbringar tiden med nån annan.
Men hur kan du veta säkert?
Man får helt enkelt lita på hon, man får hoppas hon inte vill riva upp ett stort blödande sår över bröstet ditt.

Men jag skall säga er att även om jag inte träffar människan jämt och att tiden vi är skillda svider så äre endå värt det 100%! För hennes leende får mig att smäla och hennes läppar får mig att sväva.

Ta vara på tiden , för den är viktigare än vad ni tror.



Kommentarer
Postat av: anna

Jag vet precis vad du menar. In i minsta detalj.

2009-09-17 @ 20:35:33
URL: http://adahlin.blogg.se/
Postat av: jw

marcus äre den person jag tror de är? om de är de ska du inte vara rädd, elr svartsjuk för hon gillar dig sjukt mkt jag märker de. hon vill detta lika mkt som du vill, och du klara allt de vet ja.

din käre vän / jw

2009-09-19 @ 15:50:47
Postat av: jw

marcus är de den person jag tror de är? om de är de så ska du inte vara rädd för hon gillar dig sjukt mkt jag känner de, vi är alla svartsjuka de är något vi inte kan råför. varför vi är svartsjuka är för man älskar den personen och man vill vara med den personen varje dag, varje timme, varje sekund man vill dela allt med den. du är stark marcus de vet jag du fixar lumpen och allt nu, din käre vän jw

2009-09-19 @ 15:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0