Hemma ifrån Tyskland

Ibland tror jag det skulle gynna mig att sluta tro på andra människors ärlighet. För den enda som igentligen styr är en själv , dock går ju detta inte utom man behöver stöd. Fasst i slutet finns det endast en som har svaren du frågor om och dom finns inom en själv. Ingen kan ge mig bättre svar än mig själv om jag låter mig tänka igenom det ordentligt. Men man söker oftast inte svaren själv utom man försöker ta hjälp, försöker söka tröst och stöd hos sina vänner, men dom har inte svaret man söker. Vänner har inte svaret står jag säger här, betyder det jag är ensamn eller hatar mina vänner ?  Nej men det vännerna gör att ge en stöd och mod, men svart finns alltid inom en bara man våga tänka , våga ta steget och våga tro. Ibland måste man lära sig leva ensamt eller jobba hårt för något man verkligen vill.  Som sagt det var ju ett tag sen man bloggade kanske skall bli lite mer av detta för man lättar på ryggsäcken ganska bra.  Skål bloggen ;)

Kommentarer
Postat av: ida dahlberg

WOHOOO! Du lever Marcus! :D

2011-03-31 @ 00:26:26
URL: http://idadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0